wtorek, 8 maja 2012

Klasyczny uniwersalizm.

Nie wyrabiam dzisiaj. 12 godzin w szpitalu to nie na moje nerwy. Jednakże chciałam poruszyć pewien temat. A mianowicie BLADOŚĆ. Co o niej myślicie? Modna? Intrygująca? Czy może odrażająca? Mnie się bladość podoba. Moja bladość. Czuję się dobrze w takiej karnacji. Brzydzą mnie skwary, które robią sobie krzywdę na solarium. Co innego jak ktoś ma naturalnie ciemną karnację. Wtedy jest ok. I nie toleruję samoopalacza. Tragedia z masakrą razem wzięta. Nie kręcą mnie również przypaleni faceci, który wręcz wzbudzają moje politowanie. Precz ze skwarami!

Wróćmy do mody <3. Chciałabym Wam pokazać moją majówkową stylizację. Ot tak, na poprawę humoru. Enjoy!









19 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba :) Takie troszke retro ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak! klasyka! świetny zestaw!
    zapraszam do siebie :)
    jeśli spodoba Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sweitne fryzurka ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Popieram Twoje zdanie o bladości i skwarkach , sama raczej mam śniadą karnację i nie staram się opalać na siłę:) do Ciebie zdecydowanie pasuję Twoja prywatna jasna karnacja :) i fajna stylizacja , ciekawy klimat :)

    zapraszam na swojego początkowego bloga , czekam z niecierpliwością na Wasze komentarze : http://ollmmifashstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wyrzuciłabym kokardę a postawiła na kobiecy krawat.
    http://zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie zestawy, Ty prezntujesz się świetnie

    OdpowiedzUsuń
  7. You look adorable with that bow shirt ! xo
    Andrea @ http://dreamingofchanel.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie! ładanie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co do Twojej bladości, to jeśli to Twoja karnacja, to czemu nie?
    Ale ja np. nie mam jasnej karnacji, ale twarz mam cały czas bladą, bo mam anemię i denerwuje mnie, to jak ciągle ludzie mówią 'jaka Ty blada, usiądź sobie' -,-

    OdpowiedzUsuń
  10. Strój bardzo ładny :) a bladość jest fajna - sama jest bladziochem

    OdpowiedzUsuń
  11. Hihii, sama jestem blada i dobrze mi z tym <3 i dzięki temu widać moje piegi :) jeśli masz ochotę sobie mnie zobaczyć, to zapraszam na mojego bloga second--head.blogspot.com
    A o stylizacji powiem tyle: bardzo prosta i klasyczna, mi się bardzo podoba, szczególnie ten kolor szminki świetnie kontrastuje z Twoją karnacją :) natomiast usunęłabym kokardkę pod szyją, która nadaje Ci trochę sztuczności... Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. z góry do dołu poprostu szał! bardzo bardzo lubie taki styl! love :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely outfit dear, love that bow you put around your neck.. So cute :)

    www.coffeecreamandthecaffeine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta kokarda i czerwona szminka dopełnia całość idealnie.

    Przyjmij zaproszenie do rozdania, około 200zł na zakupy w ROMWE i okulary przeciwsłoneczne czekają! Więcej info w poście konkursowym: http://aniesbrand.blogspot.com/2012/05/aniesbrand-and-romwes-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń